Bc. Jana Fefrčíková

Master's thesis

Brand v hotelnictví

Brand in hospitality
Abstract:
Diplomová práce se zaobírá sílícím fenoménem doby, kterým je „Brand“, a dále analyzuje brand v hotelnictví. Za cíl si dává zjištění stavu hotelových značek dvou největších českých hotelových skupin působících na trhu České republiky. Hypotézou přitom je, že mezinárodní hotelové značky mají lepší postavení než české hotelové značky. V průběhu práce je čtenář nejprve seznámen s historií a teoretickými …more
Abstract:
This thesis is concerned with the growing phenomenon of time, which is "Brand. It analyzes brand in hotel industry. The aim of this thesis is to found out the state of hotel brands of two of the biggest czech hotels groups operating on the market of Czech republic. The hypothesis is that the international hotel brands have a better position than Czech hotel brands though. During the thesis, is reader …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 8. 2013
  • Supervisor: Ing. Vladimír Filip
  • Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze