Bc. Jana Fefrčíková
Master's thesis
Brand v hotelnictví
Brand in hospitality
Anotácia:
Diplomová práce se zaobírá sílícím fenoménem doby, kterým je „Brand“, a dále analyzuje brand v hotelnictví. Za cíl si dává zjištění stavu hotelových značek dvou největších českých hotelových skupin působících na trhu České republiky. Hypotézou přitom je, že mezinárodní hotelové značky mají lepší postavení než české hotelové značky. V průběhu práce je čtenář nejprve seznámen s historií a teoretickými …viacAbstract:
This thesis is concerned with the growing phenomenon of time, which is "Brand. It analyzes brand in hotel industry. The aim of this thesis is to found out the state of hotel brands of two of the biggest czech hotels groups operating on the market of Czech republic. The hypothesis is that the international hotel brands have a better position than Czech hotel brands though. During the thesis, is reader …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/8694/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2013
- Vedúci: Ing. Vladimír Filip
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení hotelové značky Hilton českými klienty.
Filip Touška -
Image značky Ibis
Michaela BOUDOVÁ -
Analýza hodnoty a významu značky hotelového řetězce OREA HOTELS
Andrea Hrochová -
Hotelová spoločnost' CPI Hotels, a.s. a jej prezentácia na hotelovom trhu Českej republiky
Danka Husárová -
Aplikace hodnoty a významu utváření hotelové značky na Hotel Zlatá Hvězda
Kateřina Pecinová -
Analýza a vývoj hotelové značky Choice Hotels International
Michaela Fišerová -
Vývoj, hodnota a význam hotelové značky Hilton
Markéta Bendová -
Značka, vizuální a marketingová komunikace ubytovacího zařízení hotelového typu
Pavla Veverková