Peter Mokrý

Bakalářská práce

Pivo v českej gastronómii, nové marketingové stratégie v ponuke piva

Beer in the Czech gastronomy, new marketing strategies of beer on the menu
Abstract:
Bachelor thesis includes the issue of distribution and production of beer and analysis of large breweries. It focuses on beer in Czech gastronomy and the marketing strategies of beer on offer.
Abstract:
Bakalárska práca obsahuje problematiku distribúcie a výroby piva a rozborom veľkých pivovarov. Zameriava sa na pivo v českej gastronómii a na marketingové stratégie v ponuke piva.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2014
  • Vedoucí: Ing. Dana Johnová
  • Oponent: Ing. Vladimír Filip

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze