Současné tendence a problémy výstavní prezentace výtvarného umění v ČR – Bc. Petra Hanušová
Bc. Petra Hanušová
Bachelor's thesis
Současné tendence a problémy výstavní prezentace výtvarného umění v ČR
Contemporary Trends and Problems of the Presentation of Fine Arts in the Czech Republic
Anotácia:
Na poli současné výstavní prezentace panuje pro dnešní dobu příznačná roztříštěnost a nejednotnost názorů. Na jedné straně je zdůrazňována potřeba plurality, na straně druhé je voláno po jednoznačnosti a ukotveném vědeckém přístupu. Problematika prezentace úzce souvisí s otázkou současného chápání uměleckých děl a výkladem dějin umění, které podle některých názorů prochází svou zatím největší krizí …viacAbstract:
The field of the contemporary presentation of art exhibitions gives a picture of maze and lack of unity of opinions that is symptomatic of the present time. On the one hand, the necessity of plurality is emphasized, on the other, expliciteness and anchored scientific approach is called for. The presentation problems are closely linked with the question of the present comprehension of works of art and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ssqa5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2008
- Vedúci: PhDr. Aleš Filip, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Combined Art Studies
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie ediční činnosti Galerie hlavního města Prahy
Věra Bartošová -
Přístupnost objektů Galerie hlavního města Prahy
Vladimír Plichta -
Marketing a komunikace Galerie hlavního města Prahy. \\ Případová studie.
Johana Karkulová -
Muzeum branding: Analýza muzeum brandingu Galerie hlavního města Prahy
Lenka Szeteiová -
1. Teoretická část: Vizuální styl galerií. 2. Praktická část: Vizuální styl galerie.
Marek MACEK -
Současná transformace Národní galerie Praha do on-line modu
Filip Souš -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Mediální obraz Národní galerie Praha od roku 2014 do současnosti
Michaela Figalová