Porovnání míry kamerové stylizace ve filmech Skyfall a Spectre – Daniel Hanslík
Daniel Hanslík
Bakalářská práce
Porovnání míry kamerové stylizace ve filmech Skyfall a Spectre
Comparison of DPs' Styles in Films Skyfall and Spectre
Anotace:
Tato práce porovnává stylizační kameramanské prostředky ve filmech Skyfall a Spectre. Je zaměřena primárně na výběr objektivů, svícení, barevnost a texturu obrazu. V teoretické části jsou vysvětleny použité technické prostředky a jak fungují. V praktické části jsou ukázány pomocí obrázků a je vytvořeno porovnání záběrů mezi jednotlivými filmy.Abstract:
This thesis compares means of camera stylization in films Skyfall and Spectre. It is focused on lens choices, lighting, color pallete and image texture. In the theoretical part there is an explanation of certain technical terms and how they work in practice. In the practical part it is described how those stylistic means were used and I compare similiar shots between the films.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hanslík, Daniel. Porovnání míry kamerové stylizace ve filmech Skyfall a Spectre. Zlín, 2024. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Ruční kamera Oty Kopřivy
Jaroslav Vůjtek -
1. Teoretická část: Janusz Kaminski a divácký film 2. Praktická část: Nebezpečí klidu - hraný film, cca 20 min, kamera
Milan Mrázek -
1. Teoretická část: HDSLR - foťák jako kamera 2. Praktická část: Dokumentární film - Choose your way, minimálně 10 min., kamera
Martin SMÉKAL -
Teoretická práce: Obrazové zpracování a kamerové řešení scén u hraného filmu Praktická práce: Hraný film, kamera
Libor ERLEBACH -
1. Teoretická část: Kamera současného českého filmu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo s názvem "Amputace", délka 25-30 minut, kamera
Orlin STANCHEV -
Kamera jako výrazový prostředek a proces vizuální tvorby ve filmu
Viktor Karban