Integrace žáků s SPU na 1. stupeň ZŠ z pohledu pedagoga – Lucie DRÁBKOVÁ
Lucie DRÁBKOVÁ
Bakalářská práce
Integrace žáků s SPU na 1. stupeň ZŠ z pohledu pedagoga
Integration of pupils with Specific Learning Disabilities at the 1. st stage of elementary school from the teacher´s point of view
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku integrace žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupeň ZŠ. Základním cílem je analyzovat problematiku vzdělávání a integrace žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupeň ZŠ, a to z teoretického i praktického hlediska. V praktické části práce jsou zkoumány specifické aspekty provázející vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení v praktické …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the integration of pupils with specific learning disabilities at the 1st stage of primary school and its basic goal is to discuss in more detail the issue of education and integration of pupils with specific learning disabilities at the 1st stage of primary school, both from a theoretical and practical point of view. In the practical part of the work, specific aspects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DRÁBKOVÁ, Lucie. Integrace žáků s SPU na 1. stupeň ZŠ z pohledu pedagoga. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství a speciální pedagogika / Vychovatelství a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ -
Hodnocení a poskytování zpětné vazby učitelem ruského jazyka žákům se SVP během distanční výuky.
Klára Pohlová -
Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení, ADHD či ADD na 1. stupni základní školy
Šárka Sixtová -
Hodnocení a sebehodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení
Renée Grenarová -
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci při výuce vybraných oborů učňovského školství s akcentem na výuku žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Kateřina ŠTURMOVÁ -
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Linda Hořínková -
Péče o žáky se specifickými poruchami učení, chování a s poruchami pozornosti v družině na ZŠ praktické a speciální
Zdenka Herzánová -
Podpora dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání
Patrik Grúner
Název
Vložil
Vloženo
Práva