Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení – Bc. Veronika Šupová
Bc. Veronika Šupová
Diplomová práce
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
The influence of retail brand experience and brand love on word-of-mouth
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu retailingových (maloobchodních) řetězců v rámci zákaznické zkušenosti se značkou a osobním vztahem ke značce. Zkoumá vliv právě zákaznické zkušenosti a osobního vztahu ke značce na šíření ústního doporučení. Cílem této diplomové práce je navrhnout doporučení pro maloobchodníky. Práce využívá primární data prostřednictvím kombinace kvalitativního …víceAbstract:
This diploma thesis deals with consumer behavior on the market of retailing chains as a part of the customer experience with the brand and personal relation-ship with the brand. It examines the influence of customer experience and per-sonal relationship with the brand on the spread of word-of-mouth recommenda-tion. The aim of this thesis is to suggest recommendations for retailers. The di-ploma thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.
Hana Bělík -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz -
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Foreign students' Customer Experience at the MIMG program from the University of Economics, Prague
David Mejia Perdomo