Bc. Veronika Šupová

Master's thesis

Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení

The influence of retail brand experience and brand love on word-of-mouth
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu retailingových (maloobchodních) řetězců v rámci zákaznické zkušenosti se značkou a osobním vztahem ke značce. Zkoumá vliv právě zákaznické zkušenosti a osobního vztahu ke značce na šíření ústního doporučení. Cílem této diplomové práce je navrhnout doporučení pro maloobchodníky. Práce využívá primární data prostřednictvím kombinace kvalitativního …more
Abstract:
This diploma thesis deals with consumer behavior on the market of retailing chains as a part of the customer experience with the brand and personal relation-ship with the brand. It examines the influence of customer experience and per-sonal relationship with the brand on the spread of word-of-mouth recommenda-tion. The aim of this thesis is to suggest recommendations for retailers. The di-ploma thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 1. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
  • Reader: Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta