Bc. Veronika Šupová

Master's thesis

Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení

The influence of retail brand experience and brand love on word-of-mouth
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu retailingových (maloobchodních) řetězců v rámci zákaznické zkušenosti se značkou a osobním vztahem ke značce. Zkoumá vliv právě zákaznické zkušenosti a osobního vztahu ke značce na šíření ústního doporučení. Cílem této diplomové práce je navrhnout doporučení pro maloobchodníky. Práce využívá primární data prostřednictvím kombinace kvalitativního …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with consumer behavior on the market of retailing chains as a part of the customer experience with the brand and personal relation-ship with the brand. It examines the influence of customer experience and per-sonal relationship with the brand on the spread of word-of-mouth recommenda-tion. The aim of this thesis is to suggest recommendations for retailers. The di-ploma thesis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2023
  • Vedúci: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
  • Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta