Případová studie žákyně s DMO jako kombinovaným postižením – Bc. Dagmar Pazderová
Bc. Dagmar Pazderová
Master's thesis
Případová studie žákyně s DMO jako kombinovaným postižením
The case study of Pupil with Child cerebral palsy with multiple
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou edukace žákyně s kombinovaným postižením. V teoretické části se zabývám teoretickými východisky DMO, edukací žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, využitím alternativní a augmentativní komunikace při edukaci žáků s DMO. Praktická část obsahuje kvalitativní výzkum – případovou studii, ve které analyzuji edukaci konkrétní žákyně s kombinovaným postižením …viacAbstract:
The diploma thesis deals with education of a schoolgirl with a combined disability. The theoretical part addresses the theoretical background of cerebral palsy, education of children with special educational needs and usage of alternative and augmentative communication in education of children with CP. The practical part contains a qualitative research – case study, which analyses the education of …viacKľúčové slová
edukace těžké postižení kombinované postižení speciální vzdělávací potřeby rámcový vzdělávací program ucelená rehabilitace alternativní a augmentativní komunikace education severe disability combined disability special educational needs framing educational program comprehensive physiotherapy alternative and augmentative communication
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/msz2i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2010
- Vedúci: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Výuková komunikace na waldorfské škole
Marcela Rymešová