Daniel Řezníček

Master's thesis

Využití analýzy sentimentu trhu v B2C organizacích

Use of sentiment analysis in B2C organizations
Abstract:
Analýza sentimentu je pojmem, který v souvislosti s narůstajícím objemem a různorodostí dat nabývá na významu. Organizace jsou stále více nuceny získávat nové informace z nestrukturovaných dat plynoucích z nových médií a dalších kanálů.Tato diplomová práce se tématu analýzy sentimentu věnuje především z pohledu jejího praktického využití v organizacích. Cílem práce je na základě rešerše dosavadních …more
Abstract:
Sentiment analysis is a concept which is gaining in importance in connection with the growing data volume and data diversity. Increasingly, organizations are forced to obtain new information from unstructured data coming from new media and other channels.This diploma thesis deals with the topic of sentiment analysis primarily from the viewpoint of its practical use in organizations. The aim is to define …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 10. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2020
  • Supervisor: Zdeněk Smutný
  • Reader: Lucie Šperková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79851