Využití VR pro trénink personálu jaderné elektrárny – Tereza TOTHOVÁ
Tereza TOTHOVÁ
Bakalářská práce
Využití VR pro trénink personálu jaderné elektrárny
Nuclear Power Plant Staff VR Training
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvořit aplikaci pro virtuální realitu určenou pro jaderné inženýrství, která by usnadňovala trénink personálu jaderné elektrárny se zaměřením na pracovníky, kteří pracují na pracovištích s rizikem ionizujícího záření. Práce studuje jak problematiku vývoje aplikací pro virtuální realitu, tak radiační ochranu a bezpečnost. Primárním zaměřením bakalářské práce je nabídnout …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create a VR application intended for use in nuclear engineering. It should make training of nuclear power plant personnel easier and more effective and focus on workers exposed to ionizing radiation. This work delves into research on VR application development as well as protection against radiation. The final application is designed for Oculus Rift S.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Antonín Rudolf
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOTHOVÁ, Tereza. Využití VR pro trénink personálu jaderné elektrárny. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Informatika a výpočetní technika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh laboratoře virtuální reality pro Centrum výzkumu Řež, s. r. o.
Monika MILATOVÁ -
Virtuální realita: Technologické demo s Oculus Rift
Yuriy Hladyuk -
Vizualizace a interakce s bodovým mračnem v prostředí virtuální reality
Martin Honěk -
Proměny filmové řeči s příchodem virtuální reality
Hana Grussová -
3D Bin Packing Problem s využitím virtuální reality
Michael POMPL -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Návrh a vývoj 3D hry pro desktop v enginu Unity – 3D Golf
Pavel Dvoriak