Vývoj herního enginu pro 2D plošinovou hru – Bc. David Konečný
Bc. David Konečný
Diplomová práce
Vývoj herního enginu pro 2D plošinovou hru
2D Game Engine Development
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo vytvořit engine vhodný pro 2D plošinovou hru. Byly stanoveny tři hlavní cíle, které musí engine splňovat s ohledem na vyvíjenou hru. Následoval průzkum napříč současnými herními enginy a zjištění, že žádný z nich není ideálním kandidátem pro splnění stanovených cílů. Vlastní řešení je vytvářeno v jazyce C#. Kromě některých cizích součástí (fyzikální engine, audio-vizuální …víceAbstract:
The goal of this thesis was to create a game engine suitable for a 2D platformer game. Three main goals closely linked to the developed game were set. Follow-up research of contemporary game engines revealed that none of them is an optimal candidate for an accomplishment of these goals. An own solution is created in C# language. It is based on 3rd party components (physical engine, audio-visual framework …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5148
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2017
- Vedoucí: Ing. Karel Petránek
- Oponent: Mgr. Jan Vaněk, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Computer Graphic (1968). Rekonstrukce první výstavy počítačem generovaného umění v bývalém Československu
Jiří Mucha -
Návrh studijního programu předmětů 4ME111 Základy počítačové grafiky a 4ME112 Počítačová grafika
Margarita Antsifirova -
Metodické listy pro výuku počítačové grafiky na středních uměleckých školách – vektorová grafika v programu Adobe Illustrator
Lenka Cardová -
Počítačová grafika na základní škole
Ivana Lévková -
Massively parallel implementation of algorithms for computer graphics
Milan Jaroš -
Vzorové přípravy pro výuku odborného předmětu Počítačová grafika
Adéla Kovářová -
Steganography for Computer Graphics
Richard Gono -
Počítačová grafika - nástroje marketingové komunikace
Jiří Petrák
Název
Vložil
Vloženo
Práva