Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikační dovednosti žáků 2. stupně ZŠ – Bc. Eva DRDOVÁ
Bc. Eva DRDOVÁ
Diplomová práce
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikační dovednosti žáků 2. stupně ZŠ
Methods and organizational forms of teaching developing communicative skills of pupils of the 2nd level of primary schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vybranými metodami a organizačními formami výuky rozvíjející komunikační dovednosti a komunikativní kompetence žáků 2. stupně základní školy v předmětu Český jazyk a literatura. Úvodní kapitoly se zaměřují na metody výuky a rozebírají konkrétně ty, které se významně podílejí na rozvoji komunikace žáků ve třídě, na rozvoji komunikace žáků s učitelem a ovlivňují celkové komunikační …víceAbstract:
The diploma thesis deals with selected methods and organizational forms of teaching that develop communication skills and communicative competence of elementary school students of grades 6 to 9 in the subject Czech language and literature. The opening chapters focus on teaching methods and discuss specifically those that significantly contribute to the development of communication between students …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dana Vicherková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DRDOVÁ, Eva. Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikační dovednosti žáků 2. stupně ZŠ. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační kompetence a kompetence k učení žáků v základní škole
Katrin HRUBÁ -
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová -
Vybrané aspekty komunikační kompetence v právním anglickém jazyce pro akademické účely – analýza potřeb
Veronika Tománková -
Interní komunikace ve firmě - rozvoj komunikační kompetence
Barbora MORAVCOVÁ -
Klíčové komunikační kompetence vedouího pracovníka
Erika Hradečná -
Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání z hlediska možných rizik poruch čtení a psaní
Tereza MACKOVÁ -
Komunikační kompetence žáku se SPU na ZŠ v Příbramském okrese
Veronika Kohoutová -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ