Analýza spokojnosti s kvalitou služieb vo vybranom hotelovom zariadení – Martina Príbulová
Martina Príbulová
Bakalářská práce
Analýza spokojnosti s kvalitou služieb vo vybranom hotelovom zariadení
Analýza spokojenosti s kvalitou služeb ve vybraném hotelovém zařízení
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá spokojeností hosty s faktory působícími na vnímanou kvalitu služeb poskytovaných v Hotelu pod Lipou. Práce si dává za cíl navrhnout doporučení, které by měly dopomoci hotelu ke zlepšení kvalitativní stránky služeb, a tím přispět ke zvýšení spokojenosti hotelových hostů. Literární rešerše se zabývá tematickými celky o hotelnictví, spokojenosti zákazníků, managementu kvality …víceAbstract:
The bachelor thesis examines guest satisfaction with factors affecting the perceived service quality provided in Hotel pod Lipou. The thesis aims to provide recommendations, that should help the hotel to improve service quality and thus to increase the satisfaction of the hotel´s guests. The theoretical part focuses on hospitality, customer satisfaction, service quality management, and methods for …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá spokojnosťou hostí s faktormi pôsobiacimi na vnímanú kvalitu služieb poskytovaných v Hoteli pod Lipou. Práca si dáva za cieľ navrhnúť odporúčania, ktoré by mali dopomôcť hotelu k zlepšeniu kvalitatívnej stránky služieb, a tým prispieť k zvýšeniu spokojnosti hotelových hostí. Literárna rešerš sa zaoberá tematickými celkami o hotelierstve, spokojnosti zákazníkov, managemente …víceKlíčová slova
metody měření spokojenosti zákazníků IPA analýza Porterův model Služby hotelnictví kvalita služeb NPS
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Martina Rašticová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu / Účetnictví a daně
Práce na příbuzné téma
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
How UX/UI contributes to customer satisfaction
Lizaveta Bykava -
Meranie spokojnosti zákazníkov so službou zdieľaných áut
Dominika Kalmárová -
Analýza spokojnosti zákazníkov klubu Astoria Fit&Gym
Tímea ŠTRBÁKOVÁ -
Meranie spokojnosti zákazniov s bankovými službami
Katarína Lučanová -
Meranie spokojnosti zákazníkov Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s.
Pavlína Harušťáková -
Pracovní spokojenost, metody jejího měření a význam pro strategický úspěch podniku
Robin Mazel -
Metody měření spokojenosti zákazníků v segmentu luxusních vozů
Dagmar Šafránková