Dominika Boháčková

Bakalářská práce

Marketingová virtuální komunikace společnosti Top4Sport

Virtual Marketing Communication of the Top4Sport
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovaní marketingové virtuální komunikace společnosti Top4Sport, s konkrétním zaměřením na běžecký e-shop Top4Running, který společnost vlastní. Předložená práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část sleduje danou problematiku z pohledu pojmů a definic. Praktická část se zabývá představením a zanalyzováním marketingové online komunikace běžecké speciálky …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.