Layla Hijazi

Bakalářská práce

Spotřebitelské chování: Proč spotřebitelé nakupují padělané zboží

Why do consumers purchase counterfeit goods?
Anotace:
Cíl této bakalářské práce je zjistit, proč spotřebitelé volí nákup padělaných produktů před koupí autentických výrobků od luxusních značek. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se této problematiky; například definice padělaného zboží, rozdělení spotřebitelů, spotřebitelské chování a 4P luxusu. V části praktické je provedeno dotazníkové šetření a rozhovory, kde jsou respondenti tázáni …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to investigate why consumers choose to purchase counterfeit products over buying authentic items from luxury brands. The theoretical part explains concepts related to this issue, such as the definition of counterfeit goods, segmentation of consumers, consumer behavior, and the 4Ps of luxury. In the practical section, a questionnaire survey and interviews are conducted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
  • Oponent: František Milichovský, Ph.D. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON