Bc. Barbora BABČANOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingový potenciál leteckých soutěží

Marketing potential of flying competitoins
Abstract:
Tato práce pojednává o vztahu diváka ke sportu. Snažím se popsat, co je pro širokou veřej-nost ve sportu atraktivní, a jak by se sport mohl divákům více přiblížit. Toto uvádím na příkladu leteckých soutěží. Popisuji zde rozdíl mezi leteckou akrobacií, jejíž závody se často konají zcela bez přítomnosti diváků, a závodů Red Bull Air Race, které znají a sledují miliony lidí po celém světě. Teorii nezakládám …more
Abstract:
This work deals with relations between viewer and sport. I try to describe what is attractive about sport within public and how a sport could get closer to its viewers. I give an example of flying sports. I depict here the difference between aerobatics, which{\crq}s races often hap-pen to be without spectators, and Red Bull Air Race, which is known and watched by mil-lions of people in the world. Theory …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2010
Identifier: 13598

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BABČANOVÁ, Barbora. Marketingový potenciál leteckých soutěží. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe