Marketingový potenciál leteckých soutěží – Bc. Barbora BABČANOVÁ
Bc. Barbora BABČANOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový potenciál leteckých soutěží
Marketing potential of flying competitoins
Abstract:
Tato práce pojednává o vztahu diváka ke sportu. Snažím se popsat, co je pro širokou veřej-nost ve sportu atraktivní, a jak by se sport mohl divákům více přiblížit. Toto uvádím na příkladu leteckých soutěží. Popisuji zde rozdíl mezi leteckou akrobacií, jejíž závody se často konají zcela bez přítomnosti diváků, a závodů Red Bull Air Race, které znají a sledují miliony lidí po celém světě. Teorii nezakládám …moreAbstract:
This work deals with relations between viewer and sport. I try to describe what is attractive about sport within public and how a sport could get closer to its viewers. I give an example of flying sports. I depict here the difference between aerobatics, which{\crq}s races often hap-pen to be without spectators, and Red Bull Air Race, which is known and watched by mil-lions of people in the world. Theory …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2010
Identifier:
13598
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2010
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BABČANOVÁ, Barbora. Marketingový potenciál leteckých soutěží. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Sportovní marketing, Potenciál sportovního produktu
Marek TESAŘ -
Marketingová hodnota sportovních klubů
Nikola Pfeiferová -
Analýza vybraných faktorů ovlivňujících sportovní výkon v tenisu
Miroslav Černošek -
Vývoj letecké akrobacie a její vliv na organismus člověka
Nikola Tučková -
Kirkman's The Wits or Sport upon Sport as a Testimony of the Theatre Life during the Civil Wars and the Interregnum
Klára Škrobánková -
Specifics in the Management of Sport Climbing in European region after it became the Olympic Sport
Anna Michalková -
Formát vysílání Mistrovství světa Formule 1 v roce 2019 na Sport1 a Sport2
Adéla HORÁKOVÁ -
Vývoj komentování hokejových přenosů na ČT Sport a O2 TV Sport od roku 2016 až do současnosti
Petr LUZAR