Jan Adam

Diplomová práce

Vývoj aplikace pro měření přínosu marketingového oddělení v rámci Big Data platformy

Application Development for Measuring the Contribution of the Marketing Department within the Big Data Platform
Anotace:
Tato práce se zabývá určením finančního přínosu marketingového oddělení telekomunikační společnosti Vodafone Czech Republic a.s. pomocí aplikace automaticky napočítávající strategickou kontrolku zákaznické báze. Za tímto účelem práce popisuje postup při tvorbě aplikace a představuje způsob integrace této aplikace do Big Data platformy zmíněné společnosti. Za účelem sledování přínosnosti se aplikace …více
Abstract:
This thesis deals with the determination of the financial benefit of the marketing department of the telecommunications company Vodafone Czech Republic a.s. using an application that automatically calculates the strategic customer base check group. For this purpose, the thesis describes the procedure for creating an application and introduces a way of integrating this application into the company's …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2023
  • Vedoucí: Markéta Smolníková
  • Oponent: Iva Stanovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88132

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Data a analytika pro business

Práce na příbuzné téma