Jan Adam

Master's thesis

Vývoj aplikace pro měření přínosu marketingového oddělení v rámci Big Data platformy

Application Development for Measuring the Contribution of the Marketing Department within the Big Data Platform
Abstract:
Tato práce se zabývá určením finančního přínosu marketingového oddělení telekomunikační společnosti Vodafone Czech Republic a.s. pomocí aplikace automaticky napočítávající strategickou kontrolku zákaznické báze. Za tímto účelem práce popisuje postup při tvorbě aplikace a představuje způsob integrace této aplikace do Big Data platformy zmíněné společnosti. Za účelem sledování přínosnosti se aplikace …more
Abstract:
This thesis deals with the determination of the financial benefit of the marketing department of the telecommunications company Vodafone Czech Republic a.s. using an application that automatically calculates the strategic customer base check group. For this purpose, the thesis describes the procedure for creating an application and introduces a way of integrating this application into the company's …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 12. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 1. 2023
  • Supervisor: Markéta Smolníková
  • Reader: Iva Stanovská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88132

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme:
Data a analytika pro business