Teaching Reading Comprehension to Young Learners – Mgr. Marcela Švendová
Mgr. Marcela Švendová
Bakalářská práce
Teaching Reading Comprehension to Young Learners
Teaching Reading Comprehension to Young Learners
Anotace:
Tato bakalářská práce má metodologický charakter a je zaměřena na výuku čtení s porozuměním u mladších žáků. Čtení jako jedna z cílových jazykových dovedností je zde zkoumáno jako prostředek porozumění. V teoretické části jsou popsána specifika mladších žáků společně s přístupy k výuce čtení s porozuměním a motivací. V praktické části je představen čtenářský projekt a výzkum zaměřený na potvrzení úspěšnosti …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on a methodological field, namely on teaching reading comprehension to young learners. Reading, as one of the skills the EFL learners should acquire, is explored as the mechanism of understanding. In the theoretical part the specifics of young learners are described as well as the variety of approaches to teaching reading comprehension and motivation. In the practical part …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hwz80/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Naděžda Vojtková
- Oponent: Mgr. Pavla Buchtová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Vliv čtenářské dílny na rozvíjení čtení s porozuměním u dětí v logopedické třídě ZŠ.
Olga Ondrušová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ -
Rozvoj čtení s porozuměním v běžné výuce 3. třídy základní školy
Ivona Čermáková -
Rozvíjení dovednosti čtení s porozuměním v mateřské škole prostřednictvím knihy Jiřího Kahouna Příhody včelích medvídků
Lenka Sobotková -
Zjišťování úrovně čtení s porozuměním u žáků na konci 4. třídy primární školy
Nikola ZIFČÁKOVÁ -
Úprava literárních textů a čtení s porozuměním u studentů se sluchovým postižením
Zuzana Pulcová -
Čtení s porozuměním u žáků 5. ročníku ZŠ
Kristýna RYŠKOVÁ