Teaching Reading Comprehension to Young Learners – Mgr. Marcela Švendová
Mgr. Marcela Švendová
Bachelor's thesis
Teaching Reading Comprehension to Young Learners
Teaching Reading Comprehension to Young Learners
Abstract:
Tato bakalářská práce má metodologický charakter a je zaměřena na výuku čtení s porozuměním u mladších žáků. Čtení jako jedna z cílových jazykových dovedností je zde zkoumáno jako prostředek porozumění. V teoretické části jsou popsána specifika mladších žáků společně s přístupy k výuce čtení s porozuměním a motivací. V praktické části je představen čtenářský projekt a výzkum zaměřený na potvrzení úspěšnosti …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on a methodological field, namely on teaching reading comprehension to young learners. Reading, as one of the skills the EFL learners should acquire, is explored as the mechanism of understanding. In the theoretical part the specifics of young learners are described as well as the variety of approaches to teaching reading comprehension and motivation. In the practical part …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hwz80/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Naděžda Vojtková
- Reader: Mgr. Pavla Buchtová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Theses on a related topic
-
Vliv čtenářské dílny na rozvíjení čtení s porozuměním u dětí v logopedické třídě ZŠ.
Olga Ondrušová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ -
Rozvoj čtení s porozuměním v běžné výuce 3. třídy základní školy
Ivona Čermáková -
Rozvíjení dovednosti čtení s porozuměním v mateřské škole prostřednictvím knihy Jiřího Kahouna Příhody včelích medvídků
Lenka Sobotková -
Zjišťování úrovně čtení s porozuměním u žáků na konci 4. třídy primární školy
Nikola ZIFČÁKOVÁ -
Úprava literárních textů a čtení s porozuměním u studentů se sluchovým postižením
Zuzana Pulcová -
Čtení s porozuměním u žáků 5. ročníku ZŠ
Kristýna RYŠKOVÁ