Promoce a inovace výrobků a jejich vliv na plánování objemu prodejů – Martina Stránská
Martina Stránská
Diplomová práce
Promoce a inovace výrobků a jejich vliv na plánování objemu prodejů
Anotace:
Práce popisuje analýzu vlivu promocí a inovací výrobku na plánování objemu prodejů - praktický příklad na společnosti Danone, a.s.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4121
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 10. 2007
- Vedoucí: Petr Pernica
- Oponent: Jan Dočkálek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4121
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Analýza a porovnání přínosů OP Podnikání a inovace 2007 - 2013 a OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost 2014 - 2020
Veronika Bullová -
Sociální inovace jako podpora rozvoje sociálního podnikání
Petra Krejčí -
Inovace výrobního procesu strojírenských podniků ve vazbě na obchodní portfolio
Tomáš Daněk -
Inovace a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku
Kateřina Nováková -
Inovace firem působících v sektoru sdílené ekonomiky v oblasti financí
Evžen Sokol -
Inovace jako nástroj konkurenceschopnosti podniku
Jakub Horák -
Inovace informačního systému
Karolína Tuzarová