Zuzana Reňáková

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Klamavá reklama v marketingu a její dopad na spotřebitele

Abstract:
Absolventská práce představuje klamavou reklamu v oblasti marketingu a to, jak dokáže ovlivnit chování spotřebitelů. Teoretická část se zabývá základními pojmy z oblasti marketingu, reklamy, nekalé soutěže, klamavé reklamy a zákonem o regulaci reklamy. V praktické části absolventské práce je analýza toho, jak spotřebitelé, kteří byli obětí klamavé reklamy, vnímají reklamu a jak by měli řešit následky …more
Abstract:
The graduate thesis presents deceptive advertising in the field of marketing and how it can influence consumer behaviour. The theoretical part deals with the basic concepts of marketing, advertising, unfair competition, misleading advertising, and the law on advertising regulation. The practical part of the thesis analyses how consumers who have been victims of misleading advertising perceive advertising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2024

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace

vyšší odborný program:
Ekonomicko-právní činnost