Ilona Hebersteinová

Diplomová práce

Národně-kulturní porovnání generací X a Y v ČR a vliv na marketingový mix

National-Cultural Comparison of Generations X and Y in the Czech Republic and Impact on Marketing Mix
Anotace:
Cílem této práce je poskytnout teoretický přehled výzkumných studií kulturních rozdílů a jejich kritické hodnocení. Kvantitativní výzkum národně kulturního porovnání generací X a Y v ČR bude realizován na základě redukovaného dotazníku použitého při výzkumu European Values Survey v r. 2008. Analýza dat bude zaměřena jak na aktuální výzkum, tak na vytvoření časových řad vybraných proměnných za pomoci …více
Abstract:
The aim of this work is to provide a theoretical overview of research studies on cultural differences and their critical evaluation. The quantitative research on national and cultural comparison of generations X and Y in the Czech Republic will be implemented on the basis of a reduced questionnaire used in the research of European Values Survey in 2008. The data analysis will focus both on the current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2017
  • Vedoucí: Pavel Čejka
  • Oponent: David Matoušek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53295