Národně-kulturní porovnání generací X a Y v ČR a vliv na marketingový mix – Ilona Hebersteinová
Ilona Hebersteinová
Diplomová práce
Národně-kulturní porovnání generací X a Y v ČR a vliv na marketingový mix
National-Cultural Comparison of Generations X and Y in the Czech Republic and Impact on Marketing Mix
Anotace:
Cílem této práce je poskytnout teoretický přehled výzkumných studií kulturních rozdílů a jejich kritické hodnocení. Kvantitativní výzkum národně kulturního porovnání generací X a Y v ČR bude realizován na základě redukovaného dotazníku použitého při výzkumu European Values Survey v r. 2008. Analýza dat bude zaměřena jak na aktuální výzkum, tak na vytvoření časových řad vybraných proměnných za pomoci …víceAbstract:
The aim of this work is to provide a theoretical overview of research studies on cultural differences and their critical evaluation. The quantitative research on national and cultural comparison of generations X and Y in the Czech Republic will be implemented on the basis of a reduced questionnaire used in the research of European Values Survey in 2008. The data analysis will focus both on the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53295
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2017
- Vedoucí: Pavel Čejka
- Oponent: David Matoušek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53295
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of religion in values and value orientations: A comparative study of Czech, Polish and Dutch populations.
Veronika Somorová -
Values and value orientations: A comparative study of Generation X and Generation Y in Russia and the Czech Republic
Valeriya Kuzmich -
Bridging the Linguistic Gap: Investigating Gen Z Slang Familiarity and Comprehension among Generation X and Millennials
Tereza EBERTOVÁ -
A Change in Buying Habits among Generation X and Y in the Age of the Sharing Economy
Veronika Privrelová -
Social networks and their impact on online retail and consumers behaviour
Kateryna Karielina -
Národně-kulturní porovnání generací X a Y v ČR a vliv na marketingový mix
Patrick Poborský -
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Marketingový mix společnosti RegioJet
Eliška Malíková