Vliv psychologického hlediska na ekonomické rozhodování spotřebitele – Michaela Chromcová
Michaela Chromcová
Bakalářská práce
Vliv psychologického hlediska na ekonomické rozhodování spotřebitele
Psychological Influence on Economic Decision-making of the Consumer
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá spotřebními preferenci, které mají studenti při koupi mobilních telefonů. Cílem práce je z analyzovat zejména jejich psychologické aspekty, na základě nichž se rozhodují. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část je věnována teorii, která definuje základní pojmy ekonomie, jako jsou zdroje, potřeby a spotřebitel. Dále se věnuje popisu behaviorální ekonomie …víceAbstract:
This bachelor work deals with the consumer preferences that students have when they buying cell phones. The aim of the work is to analyze their psychological aspects, which they make decisions for buys cell phones. The whole work is divided into three main parts. The first part is devoted to the theory that defines the basic concepts of economics, such as resources, human needs and consumers. It also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva JÍLKOVÁ, Ph.D.
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chromcová, Michaela. Vliv psychologického hlediska na ekonomické rozhodování spotřebitele. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva