Zvýšení propagace projektu Relaxační zóna – Alžběta NĚMEČKOVÁ
Alžběta NĚMEČKOVÁ
Bakalářská práce
Zvýšení propagace projektu Relaxační zóna
The expansion of propagation "Relaxation area project"
Anotace:
Tuto bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce vysvětluje charakteristiku projektů Evropské unie, marketingový výzkum a marketingovou komunikaci. V praktické části jsem zpracovala stručný popis projektu ?Relaxační zóna Ostrožská Lhota?, zhodnotila současnou propagaci projektu a provedla marketingový výzkum propagace projektu. Tato část seznamuje …víceAbstract:
I separated this Bachelor work into two parts-theoretic a practical part. The theoretic part illustrated characterization of the Europian Union plan , marketing research and marketing communication. I Worked up a sententious description of project ?Relaxation area in Ostrožská Lhota? in my practical part of my bachelor work.I evaluated present-day propagation of this project and I implemented marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor:
18009
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NĚMEČKOVÁ, Alžběta. Zvýšení propagace projektu Relaxační zóna. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Projekt propagace nového zdravotnického zařízení REVMA
Martina Botulová -
Placená reklama na Facebooku
Zuzana Vrajíková -
Projekt vizuální prezentace univerzitního sportu
František Jakl -
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza rozhlasové reklamy společnosti Avon Cosmetics zaměřené na projekt Avon Pochod proti rakovině prsu
Veronika Prátová -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová