Budování a řízení politických stran jako značek v ČR: Rozpoznání značky ČSSD vysokoškolskými studenty – Bc. Daniela VAŠÁTKOVÁ
Bc. Daniela VAŠÁTKOVÁ
Master's thesis
Budování a řízení politických stran jako značek v ČR: Rozpoznání značky ČSSD vysokoškolskými studenty
Building and managing political parties as brands in the Czech Republic
Abstract:
Práce se zabývá problematikou budování a řízení značek v prostředí politiky. Zmiňuje nejnovější poznatky a teorie politického brandingu od zahraničních autorů a aplikuje je na výzkum vnímání stran jako značek v České republice. Pomocí dat získaných z vlastního dotazníkového šetření zjišťuje, jaké jsou rozdíly ve schopnosti rozpoznat hlavní atributy značky ČSSD napříč studenty vysokých škol v závislosti …moreAbstract:
The thesis deals with building and managing political brands. It mentions recent findings and theories of political branding by foreign authors and uses them in research focused on perceiving political parties as brands in the Czech republic. Data gathered from a questionnaire survey are used to define the differences in the ability to recognize the main attributes of the ČSSD brand among university …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015
Accessible from:: 29. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŠÁTKOVÁ, Daniela. \textit{Budování a řízení politických stran jako značek v ČR: Rozpoznání značky ČSSD vysokoškolskými studenty}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2015. Available from: https://theses.cz/id/4sbwuq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VAŠÁTKOVÁ, Daniela. Budování a řízení politických stran jako značek v ČR: Rozpoznání značky ČSSD vysokoškolskými studenty. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Politics / Politology
Theses on a related topic
-
Politický marketing a právo
Libor Erdinger -
Politický marketing v rámci komunálních voleb
Lukáš SLADKÝ -
Politický marketing
Radka Fénešová -
Základní atributy značek ČSSD a ODS 2002-2013 ve volebních kampaních
Miloš Gregor
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights