Lukáš SLADKÝ

Bakalářská práce

Politický marketing v rámci komunálních voleb

Political marketing in municipal elections
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na definici politického marketingu, který vychází z koncepce klasického marketingu. Popsán je také volební systém pro komunální volby. Definovány jsou části marketingového mixu z politického marketingu a následně komunikační mix. Popsány jsou výsledky komunálních voleb v Domažlicích v roce 2018 a 2022. Výzkumná část práce byla provedena formou dotazníkového šetření. které …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the definition of political marketing, which is based on the concept of classical marketing. The electoral system for local elections is also described. The parts of the marketing mix from political marketing and then the communication mix are defined. The results of the municipal elections in Domažlice in 2018 and 2022 are described. The research part of the thesis was …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLADKÝ, Lukáš. Politický marketing v rámci komunálních voleb. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/