Budování a řízení politických stran jako značek v ČR: Rozpoznání značky ČSSD vysokoškolskými studenty – Bc. Daniela VAŠÁTKOVÁ
Bc. Daniela VAŠÁTKOVÁ
Diplomová práce
Budování a řízení politických stran jako značek v ČR: Rozpoznání značky ČSSD vysokoškolskými studenty
Building and managing political parties as brands in the Czech Republic
Anotace:
Práce se zabývá problematikou budování a řízení značek v prostředí politiky. Zmiňuje nejnovější poznatky a teorie politického brandingu od zahraničních autorů a aplikuje je na výzkum vnímání stran jako značek v České republice. Pomocí dat získaných z vlastního dotazníkového šetření zjišťuje, jaké jsou rozdíly ve schopnosti rozpoznat hlavní atributy značky ČSSD napříč studenty vysokých škol v závislosti …víceAbstract:
The thesis deals with building and managing political brands. It mentions recent findings and theories of political branding by foreign authors and uses them in research focused on perceiving political parties as brands in the Czech republic. Data gathered from a questionnaire survey are used to define the differences in the ability to recognize the main attributes of the ČSSD brand among university …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Zveřejnit od: 29. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŠÁTKOVÁ, Daniela. \textit{Budování a řízení politických stran jako značek v ČR: Rozpoznání značky ČSSD vysokoškolskými studenty}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/4sbwuq/.
Jak správně citovat práci
VAŠÁTKOVÁ, Daniela. Budování a řízení politických stran jako značek v ČR: Rozpoznání značky ČSSD vysokoškolskými studenty. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a právo
Libor Erdinger -
Politický marketing v rámci komunálních voleb
Lukáš SLADKÝ -
Politický marketing
Radka Fénešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva