Marketingová stratégia destinácie cestovného ruchu- Kúpele Piešťany – Bc. Michaela Chebeňová
Bc. Michaela Chebeňová
Master's thesis
Marketingová stratégia destinácie cestovného ruchu- Kúpele Piešťany
The Marketing Strategy of the Tourist Destination- Spa Piešťany
Anotácia:
Dilomová práca je zameraná na vytvorenie marketingovej stratégie s dôrazom na komunikačnú stránku pre spoločnosť Kúpele Piešťany. Teoretická časť obsahuje spracované teoretické východiská k téme. Praktická časť priamo nadväzuje na časť teoretickú a je v nej realizovaný kvantitatívny výskum prostredníctvom dotazníkového šetrenia, od ktorého výsledkov sa odvinulo ďalšie pokračovanie práce a formulácia …viacAbstract:
This thesis is focused on marketing strategy with emphasis on communication site for the company Spa Piestany. The theoretical part contains processed theoretical background to the topic. The practical part is directly related to theoretical and it implements quantitative research through a questionnaire survey, the results of which are used for the formulation of the target group. The project part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zverejniť od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHEBEŇOVÁ, Michaela. \textit{Marketingová stratégia destinácie cestovného ruchu- Kúpele Piešťany}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/4sltbi/.
Jak správně citovat práci
Chebeňová, Michaela. Marketingová stratégia destinácie cestovného ruchu- Kúpele Piešťany. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia pre developerské projekty
Bartolomej Gonos -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková