Bc. Michaela Chebeňová

Master's thesis

Marketingová stratégia destinácie cestovného ruchu- Kúpele Piešťany

The Marketing Strategy of the Tourist Destination- Spa Piešťany
Anotácia:
Dilomová práca je zameraná na vytvorenie marketingovej stratégie s dôrazom na komunikačnú stránku pre spoločnosť Kúpele Piešťany. Teoretická časť obsahuje spracované teoretické východiská k téme. Praktická časť priamo nadväzuje na časť teoretickú a je v nej realizovaný kvantitatívny výskum prostredníctvom dotazníkového šetrenia, od ktorého výsledkov sa odvinulo ďalšie pokračovanie práce a formulácia …viac
Abstract:
This thesis is focused on marketing strategy with emphasis on communication site for the company Spa Piestany. The theoretical part contains processed theoretical background to the topic. The practical part is directly related to theoretical and it implements quantitative research through a questionnaire survey, the results of which are used for the formulation of the target group. The project part …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zverejniť od: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Chebeňová, Michaela. Marketingová stratégia destinácie cestovného ruchu- Kúpele Piešťany. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications