Ing. Ekaterina Solovieva

Bachelor's thesis

Úloha marketingu v segmentu B2C

The role of marketing in the B2C segment
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá významem marketingu a jeho nástrojů ve firmě. Při zpracování vybraného tématu byly shromažďovány a analyzovány dostupné informace o jednotlivých využitých propagačních prostředcích reprezentujících různé marketingové nástroje. Cílem mé analýzy je prozkoumat směr moderních marketingových metod a na praktickém příkladu ukázat současný vývoj. Mým přínosem je snaha o identifikaci …more
Abstract:
This thesis concerns the importance of marketing and its tools in a company. The chosen subject was engaged by collection and analysis of available data about several used promotional instruments representing different marketing tools. The aim of my analysis is to explore the way of modern marketing methods and show current development using a practical example. My contribution is the endeavor to identify …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Eva Matoušková
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní