Úloha marketingu v segmentu B2C – Ing. Ekaterina Solovieva
Ing. Ekaterina Solovieva
Bakalářská práce
Úloha marketingu v segmentu B2C
The role of marketing in the B2C segment
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá významem marketingu a jeho nástrojů ve firmě. Při zpracování vybraného tématu byly shromažďovány a analyzovány dostupné informace o jednotlivých využitých propagačních prostředcích reprezentujících různé marketingové nástroje. Cílem mé analýzy je prozkoumat směr moderních marketingových metod a na praktickém příkladu ukázat současný vývoj. Mým přínosem je snaha o identifikaci …víceAbstract:
This thesis concerns the importance of marketing and its tools in a company. The chosen subject was engaged by collection and analysis of available data about several used promotional instruments representing different marketing tools. The aim of my analysis is to explore the way of modern marketing methods and show current development using a practical example. My contribution is the endeavor to identify …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yc9nh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová