Effectiveness of Red Bull’s Model of Football Clubs Sponsorship – Evgenii Bazanov
Evgenii Bazanov
Diplomová práce
Effectiveness of Red Bull’s Model of Football Clubs Sponsorship
Efektivita modelu sponzorství fotbalových klubů společnosti Red Bull
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem sponzoringu. Hlavním cílem této práce je zjistit, zda je model sponzorství fotbalových klubů společnosti Red Bull efektivní z marketingového a finančního hlediska. První část práce zkoumá sponzorství provedením literární rešerše dostupných informací na toto téma. Druhá kapitola stručně představuje společnost a zaměřuje se na výzkum dvou případových studií RB Salzburg …víceAbstract:
This master's thesis explores the topic of sponsorship. The main goal of this thesis is to determine whether Red Bull’s model of football clubs’ sponsorship is effective from the marketing and financial perspective. The first part of the thesis research sponsorship by conducting a literature review of available information on this subject. The second chapter briefly introduces the company and focuses …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89277
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Viktorie Valdová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89277
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Reklama a sponzoring v profesionálních fotbalových klubech v České republice
Ladislav Derych -
Sponzoring a propagace sportovního klubu
Šárka Minářová -
Možnosti financování sportovního klubu se zaměřením na sponzoring
Marie Staňková -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu
Zora DUŠKOVÁ -
Sponzoring sportovního klubu synchronizovaného krasobruslení
Monika Slezáková -
Vybrané aspekty sponzoringu ve sportovním klubu
Kateřina CHLUMECKÁ -
Analýza sponzoringu ve vybraném sportovním klubu
Matěj Bezděk -
Sponzoring a propagace sportovního klubu
Zuzana Škůrková