Bc. Jitka ŠVAJDOVÁ

Master's thesis

Psychosomatické pojetí předmětu Sociální komunikace v přípravě budoucích sociálních pedagogů

Psychosomatic concept of object of social communication in preparation of future social pedagogues
Anotácia:
Předložená práce se pokouší naznačit možné cesty v přípravě budoucích sociálních pedagogů. Příprava sociálních pedagogů vyžaduje celostní, bytostný, osobnostní přístup, který označujeme jako psychosomatický. Předpokladem navržené koncepce je naznačení cesty v přípravě sociálních pedagogů,která vede k samostatnému, odpovědnému a autentickému jednání v sociálních situacích. Na základě výsledků výzkumu …viac
Abstract:
ABSTRACT Proposed work is trying to indicate possible ways in preparation of future social pedagogues. Preparation of pedagogues needs coplex, essential, personal acces, what we call as psychosomatical. Presumption of conception is, that indicated way of preparation of social pedagogues leads to independent, responsible, and authentical acting in possible situations. Based on results of the research …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2008
Identifikátor: 7796

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠVAJDOVÁ, Jitka. Psychosomatické pojetí předmětu Sociální komunikace v přípravě budoucích sociálních pedagogů. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Master programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy