Analýza preferencí spotřebitelů na trhu estetické chirurgie – Barbora Kalcovská
Barbora Kalcovská
Master's thesis
Analýza preferencí spotřebitelů na trhu estetické chirurgie
Analysis of Consumer Preferences on the Aesthetic Surgery Market
Anotácia:
Tématem této diplomové práce je analýza preferencí spotřebitelů na trhu estetické chirurgie. Cílem je shromáždit potřebné informace o preferencích spotřebitelů na tomto trhu a popsat tak jejich spotřebitelské chování, a tyto informace poté využít ke zpracování návrhů vedoucích k co nejoptimálnějšímu přizpůsobení nabízených služeb nárokům klientů. Důvodem tohoto zkoumání je fakt, že je tento trh poměrně …viacAbstract:
The topic of this diploma thesis is a preference analysis of consumers on the aesthetic surgery market. The aim is to collect relevant data regarding consumer preferences on this market and thus describe their consumer behaviour, with the subsequent goal of using this information to work out propositions for the most convenient aligning of supplied services with the clients´ expectations. The reasoning …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143433
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2021
- Vedúci: Tomáš Balcar
- Oponent: Jiří Bílek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE -
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE -
Social Class and Consumer Preferences: Case Study of Czech Consumers
Daana Tumanova -
Analýza vlivu nudgingu na postoje spotřebitelů k preferenci zdravých potravin
Madina Islamova -
Analýza preferencí spotřebitelů v hotelnictví
Natalia Buravtceva -
Aplikace marketingových nástrojů ve vybraném segmentu estetické chirurgie
Tereza Gálová -
Market analysis on vehicle use and transportation preferences in Czech republic and Slovakia
Denis Durec -
Analysis of the market demand
Kirill Dubrovskiy