Analýza řízení privátní značky v maloobchodě – Bc. Aneta Růžičková
Bc. Aneta Růžičková
Bachelor's thesis
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
The analysis of private label managing in retail sector
Anotácia:
Zvoleným tématem bakalářské práce je Analýza řízení privátní značky v maloobchodě. Cílem je analyzovat současnou úroveň řízení privátní značky v maloobchodě, provedení výzkumu vnímání značky spotřebiteli a návrh na zlepšení stávající situace. První část práce, tedy část teoretická, se zaměřuje na teoretický rozbor tématu a je zpracována především pomocí odborné literatury. Aplikační část se pak zabývá …viacAbstract:
Aim of the thesis is to analyze the management of private labels in the retail industry. The aim of this study is to Analyze the current level of control private labels in the retail, do research, brand perception by consumers and a proposal to improve the current situation. The first part, a theoretical part, focuses on the theoretical analysis of the topic and is handled primarily through literature …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/clh71/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedúci: Ing. Renata Vrchotová
- Oponent: Ing. Josef Kotoun
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Privátní značky používané v retailu
Jan Jungwirth -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Jitka SAHANOVÁ -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Michaela MICHLÍKOVÁ -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Klára Petrů -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Tereza KOVANDOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Zdeněk STUDENÝ