Analýza příležitostí pro zlepšování kvality služeb sázkové kanceláře – Marcela Pilařová
Marcela Pilařová
Bakalářská práce
Analýza příležitostí pro zlepšování kvality služeb sázkové kanceláře
Analysis of Opportunities for Service Quality Improvement in the Betting Shop
Anotace:
Tento text je zaměřen na kvalitu služeb ve vybrané sázkové společnosti. Cílem bylo zjistit spokojenost zákazníků se službami nabízenými sázkovou kanceláři na pobočce v Ostravě. Zvolený problém byl řešen pomoci dotazníkového šetření. K vyhodnocení dat byla použita jednoduchá statistika (kumulovaná četnost) a Paretova analýza, ze kterých vyplývají hlavní faktory nespokojenosti zákazníků se službami poskytovaných …víceAbstract:
The following text is focused on service quality of a selected betting office. The aim was to research customer satisfaction with offered service of a selected branch in town of Ostrava. Chosen the following text is topic was solved with use of questionnaire research. For data evaluation simple statistic method (cumulated frequency) and Pareto analysis was used from which mainly follow on main customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/106032
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2014
- Vedoucí: Pavel Blecharz
- Oponent: Dagmar Zindulková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PILAŘOVÁ, Marcela. \textit{Analýza příležitostí pro zlepšování kvality služeb sázkové kanceláře}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/4tc0e9/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Management kvality poskytovaných služeb v gastronomii
Eva Šulecová -
Management kvality jako nástroj snížení nákladů a zvýšení produktivity podniku
Daniel Stanko -
Management kvality a značky kvality potravin na příkladu vybrané firmy
Jana VÍTŮ -
Management kvality a značky kvality potravin na příkladu vybrané firmy
Jana VÍTŮ -
Rozvoj podniku prostřenictvím nástrojů managementu kvality
Veronika Kolomazníková -
Management kvality zdravotní péče v AČR
Tomáš Halajčuk -
Management kvality v MSP
Tomáš Skalitz