Vliv nástrojů komunikace na specifické cílové skupiny – Bc. Petra Bujáčková
Bc. Petra Bujáčková
Bachelor's thesis
Vliv nástrojů komunikace na specifické cílové skupiny
The influence instruments of communication for specific target groups
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem marketingové komunikace na specifické cílové skupiny. Rozdělena je na dvě části. Teoretická část vysvětluje hlavní termíny z oblasti marketingové komunikace. Praktická část se zaměřuje na konkrétní marketingovou kampaň a použití nástrojů komunikačního mixu v závislosti na cílovou skupinu.Abstract:
The bachelor thesis deals with the influence of marketing communications for specific target groups. It is divided into two parts. The theoretical part explains the main terms of marketing communication. The practical part focuses on a specific marketing campaign, and the use of communication mix, depending on the target group.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w3n25/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Václav Forst, CSc.
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Webová podpora marketingové komunikace obcí
Kateřina Fialová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Průša