Bc. Petra Bujáčková

Bachelor's thesis

Vliv nástrojů komunikace na specifické cílové skupiny

The influence instruments of communication for specific target groups
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem marketingové komunikace na specifické cílové skupiny. Rozdělena je na dvě části. Teoretická část vysvětluje hlavní termíny z oblasti marketingové komunikace. Praktická část se zaměřuje na konkrétní marketingovou kampaň a použití nástrojů komunikačního mixu v závislosti na cílovou skupinu.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the influence of marketing communications for specific target groups. It is divided into two parts. The theoretical part explains the main terms of marketing communication. The practical part focuses on a specific marketing campaign, and the use of communication mix, depending on the target group.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Václav Forst, CSc.
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní