Bc. Klaudia Pribulova

Diplomová práce

Nekalé praktiky v marketingu

Nekalé praktiky v marketingu
Anotace:
Cílem práce je analyzovat vliv marketingových strategií na chování spotřebitelů v potravinářských firmách na Slovensku a v Polsku. Teoretická část se zaměřuje na rozlišení nekalých praktik od legálních marketingových metod, etické normy a právní aspekty v marketingu a psychologické faktory ovlivňující nákupní rozhodování. Praktická a metodologická část se věnuje metodice sběru dat prostřednictvím spotřebitelského …více
Abstract:
The aim of the thesis is to analyse the impact of marketing strategies on consumer behaviour in food companies in Slovakia and Poland. The theoretical part focuses on distinguishing unfair practices from legal marketing methods, ethical standards and legal aspects in marketing, as well as psychological factors influencing purchasing decisions. The practical and methodological part is devoted to the …více
Abstract:
Celem pracy jest analiza wpływu strategii marketingowych na zachowania konsumentów w firmach spożywczych na Słowacji i w Polsce. Część teoretyczna koncentruje się na odróżnieniu nieuczciwych praktyk od legalnych metod marketingowych, standardach etycznych i aspektach prawnych w marketingu, a także czynnikach psychologicznych wpływających na decyzje zakupowe. Część praktyczna i metodologiczna poświęcona …více
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je analyzovať vplyv marketingových stratégií na spotrebiteľské správanie v potravinových spoločnostiach na Slovensku a v Poľsku. Teoretická časť sa sústredí na rozlišovanie nekalých praktík od legálnych marketingových metód, etické normy a právne aspekty v marketingu, ako aj na psychologické faktory ovplyvňujúce nákupné rozhodnutia. Praktická a metodologická časť sa venuje metodológii …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Peter Hajnala, PhD. MBA
  • Oponent: Marián Děd, LL.M Ph.D. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Magisterský studijní program:
Management