Efektivní A/B a multivariantní testování v prostředí globálního trhu – Tomáš Janů
Tomáš Janů
Master's thesis
Efektivní A/B a multivariantní testování v prostředí globálního trhu
Effective A/B and Multivariate Testing in the Global Market Environment
Abstract:
Práce se zabývá problematikou testování online obsahu za účelem optimalizace výkonnosti obchodních a informačních kanálů v globálním prostředí, tj. tam kde návštěvníci pocházejí z různých zemí. Tato různorodost způsobuje odlišné chování návštěvníků, protože například Američan vnímá obsah naprosto odlišně od Brazilce či Francouze. Odlišné vnímání, respektive spotřebitelské chování, je způsobeno odlišnou …moreAbstract:
Thesis is focused on online content testing for the purpose of optimizing the performance of business and information channels in a global environment, i.e. where visitors come from different countries. This diversity causes different behavior of visitors, for example as the American perception of the content is entirely different from the Brazilian and French. Different perceptions and consumer behavior …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 1. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33526
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2012
- Supervisor: Libor Gála
- Reader: Vladimír Seman
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33526
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
A/B test a multivariantní testování marketingově významných charakteristik webové stránky
Julie Kneblová -
Zvyšování úspěšnosti webových stránek A/B a multivariantním testováním
Josef Pajskr -
American Culture and the Creation of the First National Parks
Zuzana Pínová -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Otakar Rákosník -
Podniková kultura nadnárodní společnosti
Barbora Němcová -
Firemní kultura ve vybrané společnosti
Thanh Tung Ha Thuc -
Národní kultura a její homogenita
Romana Píchová -
Národní kultura a její homogenita
Romana Píchová