Efektivní A/B a multivariantní testování v prostředí globálního trhu – Tomáš Janů
Tomáš Janů
Master's thesis
Efektivní A/B a multivariantní testování v prostředí globálního trhu
Effective A/B and Multivariate Testing in the Global Market Environment
Anotácia:
Práce se zabývá problematikou testování online obsahu za účelem optimalizace výkonnosti obchodních a informačních kanálů v globálním prostředí, tj. tam kde návštěvníci pocházejí z různých zemí. Tato různorodost způsobuje odlišné chování návštěvníků, protože například Američan vnímá obsah naprosto odlišně od Brazilce či Francouze. Odlišné vnímání, respektive spotřebitelské chování, je způsobeno odlišnou …viacAbstract:
Thesis is focused on online content testing for the purpose of optimizing the performance of business and information channels in a global environment, i.e. where visitors come from different countries. This diversity causes different behavior of visitors, for example as the American perception of the content is entirely different from the Brazilian and French. Different perceptions and consumer behavior …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 1. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33526
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2012
- Vedúci: Libor Gála
- Oponent: Vladimír Seman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33526
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
A/B test a multivariantní testování marketingově významných charakteristik webové stránky
Julie Kneblová -
Zvyšování úspěšnosti webových stránek A/B a multivariantním testováním
Josef Pajskr -
American Culture and the Creation of the First National Parks
Zuzana Pínová -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Otakar Rákosník -
Podniková kultura nadnárodní společnosti
Barbora Němcová -
Firemní kultura ve vybrané společnosti
Thanh Tung Ha Thuc -
Národní kultura a její homogenita
Romana Píchová -
Národní kultura a její homogenita
Romana Píchová