Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu SK Slavia Praha – Tereza Zichová
Tereza Zichová
Bachelor's thesis
Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu SK Slavia Praha
Analysis of Marketing Activities of the Football Club SK Slavia Praha
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou fotbalového klubu SK Slavia Praha. Hlavním cílem je analýza marketingových aktivit klubu, jejich následné zhodnocení a doporučení návrhů pro zlepšení. Teoretická část se opírá o rešerše zabývající se tématem fotbal, tradiční i digitální marketing a marketing ve sportu. Teorie je následně použita při zpracování části praktické. Analýza marketingu probíhá pomocí SWOT …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the football club SK Slavia Praha. The main goal is the analysis of the club's marketing activities, their subsequent evaluation and recommendation of suggestions for improvement. The theoretical part is based on research dealing with the topic of football, traditional and digital marketing and marketing in sports. The theory is then used in the processing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Karel Slinták, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZICHOVÁ, Tereza. \textit{Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu SK Slavia Praha}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/4u1nks/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zichová, Tereza. Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu SK Slavia Praha. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Strategická analýza SK Slavia Praha - fotbal a.s
David Koudelka -
Finanční a strategická analýza společnosti SK Slavia Praha - fotbal a.s.
Tomáš Havlíček -
Strategická analýza vnějšího okolí SK Slavia Praha - fotbal a.s.
Daniel Takáč -
Marketingová komunikace fotbalového klubu SK Slavia Praha
Aneta Vlčková -
Srovnání úrovně flexibility žen SK Slavia Praha a FC Viktoria Plzeň
Lenka KARASOVÁ -
Tvorba marketingového plánu pro fotbalový tým SK Slavia Praha
Samuel Fürst