Tereza Zichová

Bachelor's thesis

Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu SK Slavia Praha

Analysis of Marketing Activities of the Football Club SK Slavia Praha
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou fotbalového klubu SK Slavia Praha. Hlavním cílem je analýza marketingových aktivit klubu, jejich následné zhodnocení a doporučení návrhů pro zlepšení. Teoretická část se opírá o rešerše zabývající se tématem fotbal, tradiční i digitální marketing a marketing ve sportu. Teorie je následně použita při zpracování části praktické. Analýza marketingu probíhá pomocí SWOT …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the football club SK Slavia Praha. The main goal is the analysis of the club's marketing activities, their subsequent evaluation and recommendation of suggestions for improvement. The theoretical part is based on research dealing with the topic of football, traditional and digital marketing and marketing in sports. The theory is then used in the processing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Karel Slinták, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Zichová, Tereza. Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu SK Slavia Praha. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe