Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu SK Slavia Praha – Tereza Zichová
Tereza Zichová
Bakalářská práce
Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu SK Slavia Praha
Analysis of Marketing Activities of the Football Club SK Slavia Praha
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou fotbalového klubu SK Slavia Praha. Hlavním cílem je analýza marketingových aktivit klubu, jejich následné zhodnocení a doporučení návrhů pro zlepšení. Teoretická část se opírá o rešerše zabývající se tématem fotbal, tradiční i digitální marketing a marketing ve sportu. Teorie je následně použita při zpracování části praktické. Analýza marketingu probíhá pomocí SWOT …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the football club SK Slavia Praha. The main goal is the analysis of the club's marketing activities, their subsequent evaluation and recommendation of suggestions for improvement. The theoretical part is based on research dealing with the topic of football, traditional and digital marketing and marketing in sports. The theory is then used in the processing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zichová, Tereza. Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu SK Slavia Praha. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Marketingová komunikace fotbalového klubu SK Slavia Praha
Aneta Vlčková -
Strategická analýza vnějšího okolí SK Slavia Praha - fotbal a.s.
Daniel Takáč -
Strategická analýza SK Slavia Praha - fotbal a.s
David Koudelka -
Finanční a strategická analýza společnosti SK Slavia Praha - fotbal a.s.
Tomáš Havlíček -
Srovnání úrovně flexibility žen SK Slavia Praha a FC Viktoria Plzeň
Lenka KARASOVÁ -
Tvorba marketingového plánu pro fotbalový tým SK Slavia Praha
Samuel Fürst