Sociální sítě jako nástroj pro politický marketing ve volební kampani – Antonín Vojtěch Brabec
Antonín Vojtěch Brabec
Bakalářská práce
Sociální sítě jako nástroj pro politický marketing ve volební kampani
Social media as a tool for political marketing in election campaigns
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu efektivity využití sociálních sítí subjektů a jejich předsedů v období politické kampaně před volbami do Národní rady Slovenské republiky v roce 2023. V teoretické části práce jsou probrány výrazy marketing, politický marketing, web scraping, představeny sociální sítě (Facebook, YouTube, Instagram, Twitter, TikTok) a uvedení do kontextu parlamentních voleb …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of the effectiveness of the use of social media of political subjects and their chairpeople in the political campaign period before the elections to the National Council of the Slovak Republic in 2023. The theoretical part of the thesis discusses the terms marketing, political marketing, web scraping, introduces social networks (Facebook, YouTube, Instagram …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92734
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: Jana Syrovátková
- Oponent: František Sudzina
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92734
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv přímé volby prezidenta na parlamentní režim ČR
Patrik NOVOTNÝ -
Parlamentní volby v roce 1946 - odraz na stránkách ústředních tiskových orgánů politických stran
Jiří Stupka -
Geografická analýza výsledků parlamentních voleb na Slovensku
Dominik Kevický -
Analýza výsledků parlamentních voleb na území Královéhradeckého kraje
Matěj GRULICH -
T: Arteterapeutický přístup ve fotografických souborech studentek a studentů ITF v období 2019–2023
Milan Vopálenský -
Komparace rodinné politiky v oblasti péče o dítě ve Švédsku, České republice a na Slovensku v letech 2010-2023
Viktoria Sokoljuková -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol