Online marketingová komunikace vybraného hotelu – Veronika Romanová
Veronika Romanová
Diplomová práce
Online marketingová komunikace vybraného hotelu
Online marketing communication of a selected hotel
Anotace:
Diplomová práce se zabývá online marketingem ubytovacího zařízení STAGES HOTEL Prague. Cílem práce je zhodnocení online komunikace vybraného hotelu, na základě kterého je sestaven návrh mediální kampaně zaměřené na efektivní využití jednotlivých nástrojů online marketingu. Jelikož hotel ve skutečnosti prozatím žádnou kampaň neuskutečnil, může práce sloužit jako podklad pro marketingové oddělení vybraného …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the online marketing of the accommodation facility STAGES HOTEL Prague. The aim of the thesis is to evaluate the online communication of the selected hotel, based on which a proposal for a media campaign focused on the effective utilization of various online marketing tools is compiled. Since the hotel has not yet carried out any campaigns in reality, the thesis can serve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92233
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2024
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Pavel Černý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92233
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Strategic analysis of accommodation facility in Prague
Giacomo Donini -
Možnosti využití outsourcingu v oblasti Facility Managementu na příkladu objektů ubytovacích zařízení
Šárka Koňaříková -
Identifikace rozdílů v povolovacím procesu – ubytovací zařízení vs. bytový dům
Aneta Jandová -
Facility Management v hotelnictví
Lukáš Stach -
Návrh strategie pro nově vzniklé ubytovací zařízení
Anna Martinková -
Návrh marketingové strategie pro ubytovací služby "Apartmány Smrkový vrch"
Markéta Minářová -
Návrh strategie pro konkrétní ubytovací zařízení v rekreační oblasti Lučina
Jana Rajchmanová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková