Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety – Pavel PÍBIL
Pavel PÍBIL
Bakalářská práce
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
Advertising Creative Strategy in Czech TV advertising on super/hypermarkets
Anotace:
Za úspěchem reklamy stojí marketingová strategie firmy, na kterou navazuje kreativní stra-tegie. Kreativní strategie se skládá z pěti částí, kterými jsou strategie sdělení, reklamní ape-ly, informační obsah, formáty reklamy a způsob realizace reklamy. Každá z nich a zároveň všechny dohromady nesou svůj zásadní podíl na finální podobě a úspěchu reklamy. V teoretické části se tato práce zabývá částmi …víceAbstract:
Behind the success of an advertising stands corporate marketing strategy, which is followed by crative strategy. Creative strategy consist of five fields, which are message strategy, ad-vertising appeals, content of information, advertising dimensions and ways of realization of advertising. Every one of them and all together bear its own fundamental part in the final look and success of the advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18767
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PÍBIL, Pavel. Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě
Veronika KUČEROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Kamila GREGOŘICOVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
Lada VÁŇOVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Aleš FILIP -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na periodika
Adriana ŠNAJDROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Jindřich BENKO -
Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy
Veronika SATINSKÁ -
Reklamní kreativní strategie různých produktových kategorií jako součást marketingového plánu podniku
Eliška KUBÍČKOVÁ